دسته‌بندی نشده

تقدیر از استاد محمد بصیری بنیانگزار برند بریسو در چهارمین اجلاس سراسری چهره های نامی صنعت، معدن و اقتصاد ایران

در چهارمین اجلاس سراسری چهره های نامی صنعت، معدن واقتصاد ایران که در تاریخ 23 آذرماه در سالن همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد از استاد محمد بصیری بنیانگزار برند بریسو و رییس هیات مدیره شرکت پردیس جامه بصیری با اهدای لوح و نشان طلایی اجلاس تقدیر به عمل آمد.

محمد رضا یارمحمدی دبیر این همایش با اشاره به لزوم تعاملات هوشمند بین شرکت ها، دولتمردان و مشتریان ابراز داشت: حدود 4 سال است که به صورت پی در پی این نشست را برگزار می‌کنیم که بر اساس آن بالغ بر هزار و ۲۰۰ شرکت را در حوزه های مختلفی چون نفت، گاز ،پتروشیمی و صنعت، بانک و بیمه، حوزه معدن و سیمان را ارزیابی نمودیم و در نهایت توانستیم یک ارزیابی خوبی را از این شرکت‌ها انجام دهیم و در طول این چهار سال در خدمت حدود ۳۰۰ مجتمع بودیم و آنها را به عنوان چهره‌ نامی در حوزه‌های مختلف معرفی کردیم.

دبیر چهارمین اجلاس سراسری چهره های نامی صنعت، معدن و اقتصاد هدف از این همایش را باز شدن گره های هر چند کوچک از مشکلات و دغدغه های صنعتگران و کارآفرینان خواند و گفت: نداشتن تعامل درست شرکت‌ها با دولتمردان و حتی مشتری ها در جهت بیان مشکلات خود مهمترین نقطه ضعف شرکت ها در برطرف نمودن کمبودها، دغدغه ها و مشکلات مختص به حوزه کاریشان است. ازاین رو ما سعی کردیم با قدرت رسانه ای و تریبونی که داریم این دغدغه و مشکلات را به گوش دولتمردان برسانیم.

گفتنی است استاد محمد بصیری به عنوان سخنران آموزشی این اجلاس با ارایه مبحث کیفیت و برندسازی در این همایش سخنرانی داشتند که با استقبال صاحبان صنایع و مدعوین این اجلاس همراه بود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید