.

  سوالات متداول 

پاسخ پرسش هایی که احتمالا برایتان پیش می آید.

بسیار راحت! لباس مورد نظر رو انتخاب و به سبد خرید خود اضافه می‌کنید. امکان انتخاب محصولات مختلف و اضافه کردن به سبد خرید هم در نظر گرفته شده است. پس از اتمام و نهایی کردن خرید، شما به صفحه وارد کردن اطلاعات لازم از قبیل مشخصات خریدار و نشانی گیرنده راهنمایی می‌شوید. تکمیل این بخش و پرداخت فاکتور آخرین مراحلی است که برای خرید لباس‌های مورد نظرتون از سایت بریسو انجام می‌دهید و سپس منتظر باشید تا خریدتان به زودی تحویل شما شود.

بله. برخلاف بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین اینترنتی، بریسو این امکان را برای مشتریان عزیز خود فراهم کرده است. کافی است تغییرات مورد نظر خودتان را به پشتیبانی تلفنی یا اینترنتی بریسو اعلام بفرمایید تا اگر محصول هنوز به پست تحویل داده نشده بود نظرات شما در خریدتان اعمال شود.

نگران نباشید. کافی است با پشتیبانی تلفنی یا اینترنتی بریسو تماس بگیرید تا چنانچه محصول به پست تحویل داده نشده بود بسته به نشانی مدنظر شما ارسال شود.

احتمالا در فرایند پرداخت مشکلی به وجود آمده و بعد از 72 ساعت پول به حسابتان برگشت داده می شود. اگر این اتفاق نیفتاد با پشتیبانی تلفنی یا اینترنتی بریسو تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل به وجود آمده بررسی و حل شود.

در تمام ساعات شبانه روز با افتخار میزبان شما هستیم و امکان خرید در هر لحظه ای از شبانه روز برای شما فراهم است.

به زودی شرایط ویژه اخذ نمایندگی در شهرهای مختلف کشور از طریق سایت بریسو اعلام خواهد شد.

به راهنمایی بیشتر نیاز دارید؟

  با بریسو در ارتباط باشید    91010100-017

  برای ما پیام ارسال نمایید