.

  دستورالعمل مرجوعی بریسو  

به سبب رضایت شما مشتریان گرامی، می توانید تا 24 ساعت بعد از تحویل کالا و با شرایط ذیل، اقدام به مرجوعی کالای خریداری شده بفرمایید:

در صورتی که کالا خریداری شده، ایراد، زدگی یا پارگی داشته باشد.
تبصره: در صورتی که کارشناسان ما ایراد کالا را تایید نکنند، هزینه ارسال کالا از مبلغ خرید کسر خواهد شد.

اگر کالای خریداری شده، از نظر مشخصات یا ظاهر، با اطلاعات وب سایت یا اینستاگرام، مغایرت داشته باشد.

اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا، قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی آن، باید کالا در شرایط اولیه خود بوده و از آن استفاده نشده باشد.

در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری و از دور ریختن آن جدا خودداری شود.

امکان مرجوعی تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا، در جعبه اصلی خود بازگردانده و اتیکت روی اجناس به هیچ عنوان کنده نشود.

نوشتن توضیحات، نشانی، یا هر مورد دیگری روی جعبه اصلی کالا یا مخدوش کردن آن امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

تمام البسه، در شرایط نو به معنی عدم داشتن بو و چروک، از بین نرفتن خط های تای محصول و نداشتن لکه، همراه با برچسب، مارک، دکمه و سایر ملحقات آن، پذیرفته خواهند شد.

از ارسال کالا بدون هماهنگی با واحد پشتیبانی، خودداری بفرمایید.

در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه ای بنویسید.

شما می توانید کالای خود را به صورت پس کرایه پست بفرمایید. در صورتی که امکان پس کرایه در شهر شما وجود نداشت، بعد از ارسال کالا، رسید پستی مهر شده را، به پشتیبانی ارسال فرمایید.

از آن جا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، می بایست تصویر رسید پستی را به شرکت ارسال فرمایید.

پس از دریافت کالای مرجوعی شما، کارشناسان خدمات پس از فروش کارخانه، ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می کنند. اگر ایراد از سوی کارشناسان تایید شود عودت وجه صورت می گیرد. پس از دریافت و پذیرش محصول، بسته به نوع و مشکل اعلام شده، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان پس از فروش، تا حداکثر 72 ساعت کاری زمان خواهد برد.

ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت است.

اتمام موجودی یا تغییرات قیمت کالا، در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی کند و شرکت در قبال تهیه همان کالا یا تغییرات قیمت، هیچ گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا، درج شده در فاکتور، به مشتری را می پذیرد.

از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر قرار به استرداد وجه باشد در سریعترین زمان ممکن، مبلغ به حساب خریدار واریز خواهد شد.

از اینکه همراه ما هستید از شما بسیار سپاسگزاریم.