دسته‌بندی نشده

مرکز کارآموزی بین کارگاهی شرکت پوشاک جامه بصیری آق قلا افتتاح شد.

 به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر مرکز کارآموزی بین کارگاهی شرکت پوشاک جامه بصیری آق قلا با حضور خواجه مظفری مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان، کرایلو سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استانف معاون فرمانداری آق قلا و دیگر مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، خواجه مظفری ضمن تبریک فرا رسیدن هفته کار و کارگر، گفت: مجموعه شرکت پوشاک جامه بصیری با ایجاد اشتغال برای بیش از 200 نفر کار بزرگی را انجام داده است.

وی افزود: آموزش به منظور توانمندسازی نیروهای انسانی هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است و ایجاد مرکز کارآموزی بین کارگاهی توسط مجموعه فنی و حرفه ای می تواند کمک شایانی داشته باشد.

خواجه مظفری همچنین بیان کرد: با توجه به شعار سال باید به سمت دانش بنیان شدن قدم برداریم و از فناوری های نوین در صنعت و تولید استفاده کنیم.

کرایلو سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان نیز در این مراسم گفت: آموزش های مهارتی در مراکز کارآموزی بین کارگاهی می تواند در خصوص افزایش بهره وری نیروی انسانی و نیز کیفیت محصولات و در نهایت بهره وری مجموعه کمک بسزایی داشته باشد.

وی در بخشی دیگر گفت: قصد داریم در خصوص ورود آموزش های مهارتی به فناوری های نوین و دانش بنیان با پارک علم و فناوری استان تفاهم نامه ای را منعقد کنیم.

مرکز کارآموزی بین کارگاهی شرکت پوشاک جامه بصیری آق قلا افتتاح شد
مرکز کارآموزی بین کارگاهی شرکت پوشاک جامه بصیری آق قلا افتتاح شد
مرکز کارآموزی بین کارگاهی شرکت پوشاک جامه بصیری آق قلا افتتاح شد

منبع: استانداری گلستان

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید